چرا بیمار بیماری کلیه آسان است برای دریافت کم خونی و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیمار بیماری کلیه آسان است برای دریافت کم خونی و چگونه آن را درمان

چرا بیمار بیماری کلیوی آسان است برای دریافت کم خونی و چگونه آن را درمان؟ همانطور که همه ما می دانیم که بیماری کلیه خواهد شد بسیاری از علائم، از جمله کم خونی همراه است. کم خونی همیشه ضعف، خستگی، سرگیجه و غیره را، پس از آن اذیت مردم زیادی.
چرا بیمار بیماری کلیوی آسان است برای دریافت کم خونی؟
در واقع، کلیه های سالم می تواند یک نوع هورمون به نام EPO تولید کند. در شرایط راست، EPO می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون. با این حال، به عنوان اختلال در کلیه ها می شوند، کمتر EPO توسط کلیه ها ترشح، در نتیجه منجر به کم خونی.
چگونه برای درمان کم خونی در بیماری های کلیوی؟
معمولا، دکتر برخی از داروهای تجویز یا توصیه برخی از مکمل به بیمار به عنوان آنها کم خونی است. پس از مصرف آن داروها و مکمل، کم خونی می تواند در حالی که رها، اما یک بار توقف بیمار مصرف آنها را اراده هموگلوبین به سطح پایین تر می رود دوباره. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی اگر شما می خواهید برای حل این مشکل شما باید سعی کنید آن را حل کند از ریشه آن است.
از بالا می توانیم بدانیم که کم خونی به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین بهترین راه موثری برای درمان کم خونی است برای تصحیح اختلال کلیوی است. است که می گویند تا زمانی که شما می توانید درمان برای اصلاح اختلال کلیوی سپس شما می توانید کم خونی به طور دائم حل پیدا کنید.
چه نوع از درمان می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی می توانید از کم خونی خلاص شدن از شر؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را برای اصلاح اختلال کلیوی مفید است. چه چیزی بیشتر، آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: